Go Back   US MUSCLE » Search Forums
User Name
Password


Showing results 1 to 50 of 174
Search took 13.12 seconds.
Search: Posts Made By: xss 454
Forum: General Discussion 18-11-2016, 05:30 PM
Replies: 3
Views: 850
Posted By xss 454
Will do thx Nathan ��

Will do thx Nathan ��
Forum: General Discussion 15-11-2016, 04:23 PM
Replies: 3
Views: 850
Posted By xss 454
Engineer

Hey guys I'm looking at a Hotrod in NSW but as its a newer build and never reg'd wouldn't mind getting it inspected before pulling the trigger, any recommendations for an approved would be...
Forum: Cars and Bikes For Sale 01-11-2016, 05:21 PM
Replies: 2
Views: 1,580
Posted By xss 454
Price please?

Price please?
Forum: Parts Wanted 23-10-2016, 10:30 AM
Replies: 0
Views: 855
Posted By xss 454
Talking Rear shockers mount plates

Hey guys anyone got or know of a left hand side rear shocker mount plate ( bolts on the underside of leaf spring ) to suit Chevy Apache but most other models suit also. Thx Brett
Forum: Importing to Australia 20-10-2016, 02:52 PM
Replies: 25
Views: 12,488
Posted By xss 454
All good, Luke from classic USA imports has put...

All good, Luke from classic USA imports has put his hand up and again has gone above and beyond to help, thanks heaps in advance Luke������

---------- Post added at 03:52 PM ---------- Previous...
Forum: Importing to Australia 18-10-2016, 02:14 PM
Replies: 25
Views: 12,488
Posted By xss 454
I'm looking for a shipper who ships out of San...

I'm looking for a shipper who ships out of San Fran, can anyone recommend someone?

Thx Brett
Forum: General Discussion 25-02-2015, 07:24 PM
Replies: 92
Views: 35,191
Posted By xss 454
Really sorry to hear about your situation Glen...

Really sorry to hear about your situation Glen and hope you get some form of restitution or satisfaction and believe your totally doing the right thing by naming and shaming these scumbag pr1cks, too...
Forum: Cars and Bikes For Sale 12-12-2014, 07:49 PM
Replies: 8
Views: 2,403
Posted By xss 454
Yep it's a bargain and full credit goes to Gav...

Yep it's a bargain and full credit goes to Gav for creating such a tough car!!!
Forum: Cars and Bikes For Sale 06-12-2014, 03:02 PM
Replies: 8
Views: 2,403
Posted By xss 454
69 Camaro Pro Tourer

Hi Guys

Does this look familiar, check the link out.!!!!!

http://www.carsales.com.au/private/details/Chevrolet-Camaro-1969/SSE-AD-3108101/?Cr=4&sdmvc=1

Cheers

Brett
Forum: Cars and Bikes For Sale 06-12-2014, 02:57 PM
Replies: 0
Views: 1,252
Posted By xss 454
69 Camaro Pro Tourer

Hi Guys

If you know anyone after a super tuff Camaro check this out.

Cheers
Brett

Item Location (City/State): Australia

Price: $65,000 AUD
Forum: General Discussion 12-10-2014, 04:04 PM
Replies: 19
Views: 3,338
Posted By xss 454
What a f$&kin joke, they drive like they're...

What a f$&kin joke, they drive like they're driving for sheep stations anyway so let em race....Drive to the conditions I was taught when racing. Man..... Brocky must be rolling over in his grave!!!!
Forum: Victoria 02-08-2014, 05:32 PM
Replies: 5
Views: 1,394
Posted By xss 454
Yeah we're doing Yarrawonga again, done Bright...

Yeah we're doing Yarrawonga again, done Bright previously and it was sh1thot but at Yarrawonga the towns bigger which translates to great vantage points...no where near as congested, more variety in...
Forum: Parts For Sale 28-07-2014, 06:19 PM
Replies: 4
Views: 1,591
Posted By xss 454
Pm sent :D

Pm sent :D
Forum: General Discussion 04-07-2014, 08:38 PM
Replies: 16
Views: 1,784
Posted By xss 454
Thank f#%k for that! I thought you were posting...

Thank f#%k for that! I thought you were posting something about that brain dead, boring, moronic, talentless, un entertaining, waste of time, useless piece of sh1t TV program. Yours truly is...
Forum: General Discussion 09-06-2014, 06:54 PM
Replies: 26
Views: 3,511
Posted By xss 454
Ricky Muir certainly is no rocket scientist, nor...

Ricky Muir certainly is no rocket scientist, nor does he have any degrees to his name that I'm aware of, unlike Tony Abbott, Julia Gillard, and the biggest idiot of a politician in recent history...
Forum: Parts For Sale 17-05-2014, 03:19 PM
Replies: 34
Views: 6,475
Posted By xss 454
Great guy, great parts, great prices, thanks...

Great guy, great parts, great prices, thanks heaps Steve

Cheers Brett:D
Forum: Parts For Sale 15-05-2014, 06:33 PM
Replies: 34
Views: 6,475
Posted By xss 454
I'm keen on rally's too, can pickup this weekend...

I'm keen on rally's too, can pickup this weekend with ca$h cheers

---------- Post added at 06:33 PM ---------- Previous post was at 06:30 PM ----------

Can you please pm number as I'm chasing...
Forum: Cars and Bikes For Sale 15-04-2014, 07:20 PM
Replies: 3
Views: 1,782
Posted By xss 454
Is el camino still for sale?

Is el camino still for sale?
Forum: Victoria 05-03-2014, 06:19 PM
Replies: 240
Views: 34,726
Posted By xss 454
Hey Damon I've got a 66 Nova, can I bring it to...

Hey Damon I've got a 66 Nova, can I bring it to the peninsula end of shoot?
Cheers Brett
Forum: General Discussion 27-02-2014, 07:29 PM
Replies: 7
Wtb
Views: 1,421
Posted By xss 454
Question You're jokin right? Does it really matter?

You're jokin right? Does it really matter?
Forum: General Discussion 27-02-2014, 06:35 PM
Replies: 7
Wtb
Views: 1,421
Posted By xss 454
Dude ?????

Dude ?????
Forum: General Discussion 27-02-2014, 06:03 PM
Replies: 7
Wtb
Views: 1,421
Posted By xss 454
Thumbs up Wtb

WTB 1990 ish 454 ss silverado, right hand drive.

Cheers Brett
Forum: Technical Discussion 16-02-2014, 04:13 PM
Replies: 6
Views: 1,598
Posted By xss 454
Tj at Tranzco in Baxter 59711342 Real good and...

Tj at Tranzco in Baxter 59711342 Real good and kows his stuff.
Forum: General Discussion 14-02-2014, 07:13 PM
Replies: 26
Views: 4,073
Posted By xss 454
Ash that's a pisser, was really pissed off till I...

Ash that's a pisser, was really pissed off till I read your one, still laughin:D
Forum: General Discussion 14-02-2014, 04:18 PM
Replies: 26
Views: 4,073
Posted By xss 454
Stupidly Scott I told other buyers and removed...

Stupidly Scott I told other buyers and removed add at his insistence, and have since lost both buyers due to this f^*kwit.
Try to do the right thing and....
Never again:mad:
Forum: General Discussion 14-02-2014, 03:53 PM
Replies: 26
Views: 4,073
Posted By xss 454
Don't you hate it when.......

Hi guys,
Just had one of my cars advertised for sale and although had to sift through the bullsh1t buyers all was going okay, anyway had it narrowed down to three serious guys and after having a guy...
Forum: Readers Rides 10-02-2014, 06:38 PM
Replies: 214
Views: 36,740
Posted By xss 454
Thumbs up Simply f#*king awesome

Simply f#*king awesome
Forum: Parts For Sale 05-02-2014, 04:50 PM
Replies: 7
Views: 1,786
Posted By xss 454
How much with caps and where in Melbourne are...

How much with caps and where in Melbourne are you?

Thanks Brett
Forum: Technical Discussion 02-02-2014, 10:54 AM
Replies: 4
Views: 1,072
Posted By xss 454
No dramas with mine either, engineer had no issues

No dramas with mine either, engineer had no issues
Forum: General Discussion 28-01-2014, 05:59 PM
Replies: 14
Views: 2,534
Posted By xss 454
Pm sent

Pm sent
Forum: General Discussion 20-01-2014, 05:56 PM
Replies: 19
Views: 2,531
Posted By xss 454
Thumbs up Hey Stoney, check out my 69 (the grey one ) in my...

Hey Stoney, check out my 69 (the grey one ) in my threads, and if keen pm me.
Cheers Brett
Forum: General Discussion 16-01-2014, 07:22 PM
Replies: 36
Views: 8,570
Posted By xss 454
I'm trying to have it ready by end of month to do...

I'm trying to have it ready by end of month to do the Dandy drive in car show, the first Saturday in Feb, but otherwise a cruise sounds good.
Cheers Brett
Forum: General Discussion 16-01-2014, 06:53 PM
Replies: 36
Views: 8,570
Posted By xss 454
Giday Roger, just doin a few little things on it...

Giday Roger, just doin a few little things on it to get a roady but not far away, next time I get it out I'll post some pics.

Cheers Brett
Forum: General Discussion 16-01-2014, 06:50 PM
Replies: 10
Views: 2,364
Posted By xss 454
Yeah mines a tufflift, no dramas

Yeah mines a tufflift, no dramas
Forum: General Discussion 16-01-2014, 02:15 PM
Replies: 36
Views: 8,570
Posted By xss 454
Yep it's sold, it's in my garage. ----------...

Yep it's sold, it's in my garage.

---------- Post added at 03:15 PM ---------- Previous post was at 03:13 PM ----------

Hey mate I've got a pretty tough 69 you may be keen on (not Gavs) lhd may...
Forum: Technical Discussion 31-12-2013, 04:46 PM
Replies: 4
Views: 1,234
Posted By xss 454
I'd go summit as apart from modifying a used set...

I'd go summit as apart from modifying a used set of extractors, I got a full twin 3" inch staino system with magna flow mufflers delivered for less than the locals wanted.
Forum: Build Ups 05-12-2013, 02:40 PM
Replies: 8
Views: 1,756
Posted By xss 454
Talking Giday Bryce, We gotta catch up so I can show...

Giday Bryce,

We gotta catch up so I can show you the new toy and convert you from Mustang to Camaro.

Cheers Brett
Forum: General Discussion 01-12-2013, 06:48 PM
Replies: 7
Views: 3,384
Posted By xss 454
Hey nightside in between sucking c$&ks and takin...

Hey nightside in between sucking c$&ks and takin up the ar$e....get a life, and f$&k off
Forum: General Discussion 19-11-2013, 06:36 PM
Replies: 2
Views: 1,108
Posted By xss 454
Talking Hey Gav, what's the new ride, .... :Dbet it's not...

Hey Gav, what's the new ride, .... :Dbet it's not as nice as mine
Forum: General Discussion 09-10-2013, 07:05 PM
Replies: 16
Views: 3,840
Posted By xss 454
Hey mate yeah you're right it's a forum, but that...

Hey mate yeah you're right it's a forum, but that doesn't give you the right to insult fellow members !!!!
Forum: General Discussion 09-10-2013, 03:22 PM
Replies: 16
Views: 3,840
Posted By xss 454
Hey mate nobody likes "I told you so" types, so...

Hey mate nobody likes "I told you so" types, so keep your negative opinions to yourself as at least some of us are concerned enough to "waste" our votes on something we care strongly about.
Forum: General Discussion 29-09-2013, 07:54 AM
Replies: 6
Views: 1,350
Posted By xss 454
Hi fellas, Bryce is out of ICU and just entered...

Hi fellas, Bryce is out of ICU and just entered rehabilitation, he's gonna be okay albeit in pain for the rest of his life, but the main thing is he's okay, as mentioned previously a fantastic kid...
Forum: Victoria 22-09-2013, 08:31 PM
Replies: 21
Views: 4,823
Posted By xss 454
Yeah Phil, unfortunately I agree that the maggot...

Yeah Phil, unfortunately I agree that the maggot will only get a foot up the arse, and as for your situation, mate that maggot is purely and simply an oxygen thief.
Forum: Victoria 15-09-2013, 10:03 AM
Replies: 21
Views: 4,823
Posted By xss 454
Hi guys, Bryce has just been moved from ICU and...

Hi guys,
Bryce has just been moved from ICU and hopefully will recover sooner than later and yeah Dave lets hope the legal system rip that pr1ck a new one.
Forum: General Discussion 15-09-2013, 09:01 AM
Replies: 1
Views: 861
Posted By xss 454
Wedding car

Giday guys, I've been asked to use the Nova as a wedding car, just wondering what's the best ribbon material to use so it doesn't mark or rub.

Cheers Brett
Forum: Victoria 09-09-2013, 07:55 PM
Replies: 20
Views: 4,102
Posted By xss 454
Thumbs up Yeah some nice cars and a good catch up, it was a...

Yeah some nice cars and a good catch up, it was a pleasure to meet you too Frank and see your tuff looking muzzie, and I'll keep you posted re camaro, and loved Adrian's Nova.
Forum: Victoria 04-09-2013, 08:02 PM
Replies: 21
Views: 4,823
Posted By xss 454
Hi guys, its the green escort in the pic with the...

Hi guys, its the green escort in the pic with the Gemini, worst part about it is my family know his family and they're are a great bunch of people and Bryce is a fantastic kid who resto'd the car...
Forum: General Discussion 21-08-2013, 05:04 PM
Replies: 39
Views: 6,369
Posted By xss 454
Question Seems to me they're picking more on the rice...

Seems to me they're picking more on the rice racers, being post 82 and with so many imports coming inform Japan, with their big exhausts etc. I mean I've seen hyundai's with 4 inch tail pipes. But...
Forum: General Discussion 09-08-2013, 03:24 PM
Replies: 1
Views: 962
Posted By xss 454
Thumbs up 66 Nova wiring manual

Hi fellas just wondering if anyone has a 66 Nova wiring manual i could borrow as I ordered one from states nearly two weeks ago but it hasn't arrived and I've got the auto sparky on hold, Ive tried...
Forum: General Discussion 29-07-2013, 07:28 PM
Replies: 23
Views: 6,355
Posted By xss 454
That's who I used for the 68 and will be using...

That's who I used for the 68 and will be using for the 69, very professional and a car guy as well.

Cheers Brett
Showing results 1 to 50 of 174

 
Forum Jump
All times are GMT +10. The time now is 03:49 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger